Pomoc

1. Jak wygląda proces złożenia zamówienia?

Konsument może złożyć zamówienie osobiście, telefonicznie (tel. 33 5000 333) lub poprzez stronę internetową chickenexpress.pl. W przypadku złożenia zamówienia online, Sprzedawca oddzwania do Konsumenta w celu potwierdzenia prawdziwości zamówienia.

2. Jak mogę określić dodatki do zamawianego artykułu?

Przy dodawaniu nowego artykułu w opisowym polu można doprecyzować jakie dodatki powinien zawierać zamawiany produkt.

3. Ile kosztuje dostawa?

Dostawa to koszt 5.00 zł. Powyżej zamówienia za 25.00 zł dostawa jest za darmo.

4. Jak długo trzeba czekać na dostawę?

Przybliżony czas realizacji zamówienia wraz z dostawą to zazwyczaj 30 do 40 min.. Czas ten może ulec wydłużeniu z powodów obiektywnych (obłożenie pracą restauracji, złe warunki atmosferyczne, odległość itp.) a o tym fakcie Konsument zostanie powiadomiony w momencie telefonicznej weryfikacji prawdziwości zamówienia.

5. W jakich godzinach mogę składać zamówienia?

Zamówienia realizowane są w godzinach:

Poniedziałek: 12:00 - 20:30
Wtorek: 12:00 - 20:30
Środa: 12:00 - 20:30
Czwartek: 12:00 - 20:30
Piątek: 12:00 - 20:30
Sobota: 12:00 - 20:30
Niedziala: 12:00 - 20:30

6. Czy zamówienia zostaną dostarczone do mojej miejscowości?

Zasięg dostaw obejmuje poniższe miejscowości:

34-100 Wadowice
34-100 Tomice
34-100 Radocza
34-100 Chocznia
34-100 Jaroszowice
34-100 Klecza

7. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W momencie składania zamówienia Konsument ma do wyboru jedną z poniższych metod płatności:

Gotówka
Karta

8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamawiany towar?

Na żądanie Konsumenta, Sprzedający wystawia fakturę sprzedaży VAT. O konieczności wystawienia faktury proszę poinformować Sprzedawcę w momencie telefonicznej weryfikacji prawdziwości zamówienia.